Argumenty za posłaniem
sześciolatków do szkół
Na pytanie w jakim celu posyłać dzieci o rok
wcześniej do szkoły przedstawiciele rządu odpowiadają: "żeby były lepiej
wykształcone, miały większe szanse..." Na zarzut, że duża część dzieci nie jest na
to odpowiednio przygotowana (rozwinięta emocjonalnie, intelektualnie, a nawet
manualnie) przekonują nas, że przecież w pierwszej klasie będzie realizowany
program z obecnej zerówki. Czyli, jeśli w pierwszej klasie będzie realizowany
program z zerówki, to w drugiej będzie realizowany program z pierwszej klasy, itd.
- aż do ostatniej klasy, gdzie będzie
realizowany program z przedostatniej klasy dotychczasowego systemu. Z tego
wynika, że nasze dzieci otrzymają wykształcenie o jedną klasę zmniejszone, czyli de
facto będą gorzej wykształcone.
Super-ludzcy ludzie
Ludzie, którzy lubią odcinać się od natury
człowieka od tzw. ‘zwierzęcości’. Zachowania ludzkie tłumaczą zazwyczaj wpływem
kultury i całkowicie ignorują czynniki biologiczne jako wpływające na nasze
zachowania (‘przecież nie jesteśmy zwierzętami!’). Tak naprawdę to różnimy się
od zwierząt głównie rozumem. Odcinając się od ‘zwierzęcości’ ludzie Ci wykazują
się niewielkim rozumem, co paradoksalnie sytuuje ich bliżej zwierząt niż tych
akceptujących ‘zwierzęcość’.
Wielbiciele kotów
Gdy wielbiciele kotów nazywają znikomą bystrość
swoich pupili niezależnością, a znaczącą przewagę intelektualną psów brakiem
osobowości. To, co wszyscy zauważają na co dzień jest udowodnione też przez
naukowców – zwierzęta stadne mają znacznie bardziej rozwinięte mózgi niż
samotnicy (co chyba nikogo nie dziwi).
Ludzie, którym wydaje się, że
wiedzą dlaczego chodzą do pracy
0 komentarze:
Prześlij komentarz